پـــــآی بـــرهنه

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مـــــــــــــــــــرا کـــشت غـــصــه

 

وقــــتی دیــــــــــــدم

 

دســــت بــــه  سیــنه ایـــستــاده ای!!!

 

ومــن  تــمــامِ راه را بــرای رســیدن بـــه آغــــوشت

 

پــــــــــــــــــایِ بــــرهـــنــــه

 

دویـــــــــــــــــــــــــده ام



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت18:28---16 خرداد 1394
معنای تنهایی را،
کوهی می‌داند
که یک سلام ساده‌ی تو را
صد بار
پاسخ می‌گوید...
مطالبت همه عالین
پاسخ:مرسی گلم


مائده
ساعت19:32---29 مهر 1393
خیلیییییییییییییییی عکسش خوشکله متحرکه! قبلا متحرک بودنشو ندیدم لااااااااااایک
پاسخ:فــــــــــدات گلم


غم عشق
ساعت17:11---25 مهر 1393
سلام خوبی من این جا نبودم که نظر اتون رو تایید کنم بخشید مسافرات بودم
پاسخ:سلام ممنون /خواهش میکنم


غم عشق
ساعت17:09---25 مهر 1393
ميخوام يه روزي ... ي جايي... هموني ك نيست. ..



برگرده و بياد ، بياد برام از زندگيش بگه انقدر زير فشار مشكلات بوده ك نميتونه قد راست كنه داغون شده ...

بگه و من نگاش كنم ، سرشو بلند كنه بگه ؟! تو نفرينم كردي اره ؟؟؟

تو چشاش نگاه كنم بزنم زير خنده اينقدر بخندم ك اشكاش يواش يواش بخوره زمين !!!

با تعجب نگام كنه !! من بگم شما؟؟؟؟!!!!
پاسخ:از روي عشق زندگي كن نه اجبار .


m
ساعت9:28---24 مهر 1393
امیدوارم نوشته ها بهانه ای باشند که مرا به خاطراتت بپیوندی
به امید سال بهتر برای دوستانم آمین
پاسخ:به هركسي خوبي كني ازاوبرتري ، ازهركه بي نياز باشي بااوبرابري وازهركس چيزي بخواهي زير دست خواهي شد


m
ساعت12:24---17 مهر 1393
بلهای زیادی سرم افتاد اما این یکی را درک نمیکنم به کلی دارد عوضم میکند

aloone-boy
ساعت14:40---16 مهر 1393
خـــــــــــدایــا لــج نکــن ... قبـــــول کن ، حق با شیــطان بـــــــــــود ... آدمـــها قــابل پــرستـــش نـــبــــودن ...

صنم
ساعت14:03---13 مهر 1393


مینویسم



نه برای اینکه بخونین و بگین عالیه



فقط برای اینکه خفه نشم



همین

پاسخ:...❤


m
ساعت21:24---10 مهر 1393
منو و تو،تو و اون، اونو او و او، با من، چی میشه او که رفت من میگم تو بمون ولی قطعا همه سردرگم میشن
پاسخ:دقیقاااا


pirooz
ساعت16:40---10 مهر 1393
ﻣــﮯכﺍﻧـــﻢ ﺭﻭﺯﮮ ﺗـــﻮ ﻣـﺮﺍ כﺭ ﺁﻏــﻮﺵ ﺧـﻮﺍﻫــﮯ ﮔـﺮﻓـﭞْ…

ﭘـﺸـﯿﻤــــﺎטּ ﻭ ﺑـﺎ ﭼﺸﻤــﺎﻧــﮯ ﭘُــﺮ ﺍﺯ ﺍﺷـڪ…

ﺧــﻮכﻡ ﺭﺍ ڪـﮧ ﻧــﮧ (!)

ﻋـڪـ ωـــﻢ ﺭﺍ!…

ﻋـڪـ ωـــﮯ ڪـﮧ ڪﻨــﺎﺭﺵ ﻧـﻮﺷــﭡــﮧ ﺍﺳـﭞْ :

” ﯾـڪ ﻫﻔــﭡـــﮧ ﮔـﺬﺷـﭞْ…


m
ساعت9:41---10 مهر 1393
ارزویم کوچک بود اما ارزویم را گم کرده ام ..همان بهتر که اسمش را\"گم\"کردن بگذارم همان بهتر
پاسخ:اره بهتره


m
ساعت9:35---10 مهر 1393
بسیاری از ادم ها را میشناسم اما او رایم هنوز پنهانی دارد نمیدانم او خواست اما نشد یا من خواستم که نشد
پاسخ:شایدم هر دو نخواستین


m
ساعت15:23---8 مهر 1393
مرا بازیچه ی خود ساخت چون موسی که دریا را فراموشش نخواهم کرد چون دریا که موسی را

m
ساعت15:21---8 مهر 1393
من نه اونیم که بگیرم و نه اونیم که بمیرم پس نه حراس دارم از او نه میترسم با او یادم کن

dina
ساعت19:33---7 مهر 1393
چرا اپ نمیکنی هروقت میام نیست مطلب جدید
پاسخ:چشم گ♥لم


є̲̅я̲̅ƒ̲̅α̲̅η̲̅
ساعت12:32---7 مهر 1393
تنهایی ﺑﻬﺘﺮﺍﺳﺖ
ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺤﺾ ﺍﺳﺖ
ﺩﻟﺶ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ.....!
پاسخ:لایک


m
ساعت21:55---4 مهر 1393
منو دوستم رفتیم بازار گوشی بخریم رفتیم چنتا مغازه جنس جالب نداشتن رسیدیم اخری
جات خالی چه جنسایی خلاصه یکیو انتخاب کردیم صابمغازه گفت اینو میبرید ما گفتیم ن؟؟؟سیاشو بده اونم داد بعد گفت میبرید گفتم ن کاور سفید دارید گفت ار منم گفتم بی خی سیاشو بده اونم اورد بعد گفت کارتونو بیارم گفتم ن باتریش بزرگه نمیخوام دوستم الان مونده چه گوشی یخره .....
خوب حالا سه گزینه داری
1داستان راست بود
2 داستان دروغ بود
3 هیچکدام....

راستی عمه هم ندارم به روحم اعتقاد ندارم ؟؟؟
پاسخ:هااا!!!!!!!


mahdi
ساعت15:59---4 مهر 1393
ایولا عکست منو گرفت
پاسخ:حتما برق داشته ؟؟-:


er
ساعت10:50---4 مهر 1393
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی
پاسخ: ممنون از حضورتون


amorous
ساعت18:48---1 مهر 1393

زندگی
کلاهت را به هوا بینداز
من دیگر
جان بازی کردن ندارم.
تو بردی

پاسخ:عـــــــــــالی


mar♥jan
ساعت17:35---1 مهر 1393
لایق پرستش است

کسی مثل تو

که در این بی مهری ها

بی چشم داشت محبت می کند . . .

پاسخ:لایــــــــ♥ــــــــــــک


mar♥jan
ساعت17:33---1 مهر 1393
عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم

بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم

عکس تو روی قلبمه ، قلب من پره التماس

ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس . . .

پاسخ:♥


atefeh
ساعت16:56---1 مهر 1393
وقـتـے حـس میڪنم …
جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .
تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …
از هــماטּ نفـس هایتـــ ,
نفـس میڪشم آرام مــی شوم !


ترلان
ساعت13:23---1 مهر 1393
خدایا ...

فقط امشب

به حال من خدایی کن !!!


مژده
ساعت0:13---1 مهر 1393

چقدر بهت گفتم

با دلم بازی نکن

ببین

خرابش کردی لعنتی ،

دیگه عاشق نمیشه

نوشته شده در جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393ساعت 20:
پاسخ:♥


مژده
ساعت0:10---1 مهر 1393
درد هایم را لایک کردند و گفتند زیبا بود!!

نمیدانم...

مگر درد هم زیبا میشود؟

هی رفیق مجازی من

نوشته هایم دست خودم نیست

دلم مینویسد و من

فقط نگاه میکنم

به عبور روزهایم و دغدغه های فراموش شده ام....


پاسخ:مرسی گلم زیبا بود ♥


amorous
ساعت20:48---31 شهريور 1393
مرهم دَرد مـَـرد،گریه کردن نیست . . .

در آغوش گرفتن یا در آغوش رفتن نیست !

مرد که دَرد دارد پاهایش به کار می افتد . . .

قدم می زند و پا میگذارد بر همه چیز !

ترجیح میدهد به جز خودش با کسی حرف نزند . . .
پاسخ:مرسی زیبا بود


shah-tahna
ساعت19:44---31 شهريور 1393
رفتنت...نبودنت...نامردیت...هیچکدام نه اذیتم کرد نه واسم سوال بود...فقط یه بغض داره خفم میکنه.چجوری نگات کرد که تنهام گذاشتی؟

shah-tahna
ساعت19:43---31 شهريور 1393
وقتی از دوست داشتن کسی مطمئن نیستی حق نداری دستاشو

بگیری که به دستات عادتش بدی ...

وقتی کسی رو سهم خودت نمیدونی حق نداری پیچ و تاب بدنش رو زیر

و رو کنی ...

وقتی موندنی نیستی حق نداری از آینده های خوش باهاش حرف بزنی و براش رویا بسازی...

وقتی دلت به بودنش شک داره حق نداری بهش بگی عشقم...

وقتی همیشه دنبال یه حرفی،بحثی،سندی،بهانه ای که ترکش کنی حق نداری ادعای دوست داشتن کنی...

وقتی به اعتماد کسی تکیه گاه شدی ... حق نداری زمینش بزنی ...

اگه همه این کارو کردی فارغ از جنسییت مـــــردی...

عشق،دوست داشتن... گرفتن دستی که نه گیر دیروز باشه نه توی

غصه فردا...تمام تلاشش بخشیدن خوشی های امروز به تو باشه و ساختن بهتر فردا..
پاسخ:زیبا بود


shah-tahna
ساعت19:41---31 شهريور 1393
نگو بار گران بودیمو رفتیم...

این که دلیل محکمی نیست...

بگو با دیگران بودیمو رفتیم...


shah-tahna
ساعت19:39---31 شهريور 1393
قاصدکهای امروزه هم هرزه رفته اند...

فوتشان ک میکنی.....................باارزویت لاس میزنند!!!!!!


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:37---31 شهريور 1393
سلام خوبي؟؟؟ديگه نيستم دلخور نشي نظر نميدم مدرسه شروع شد و من ديگه ميرم خدافظ برا هميشه

تو تنها یک حس
مانده با من امشب
که تو را گم بکنم
پیش بیهودگی احساسم
آخرین بار،
سلام.
آخرین بار،
خدا حافظ تو

پاسخ:سلام مرسی گلم / ایشالله موفق باشی عزیزم ♥


shah-tahna
ساعت19:36---31 شهريور 1393
گمان میکردم وقتی نباشم دلت میگیرد اما دیدم نه !

بدون من شاد تری ، شلوغ تری ،

صدای قهقه خنده هایت تا اینجا هم شنیده میشود . . .

گویا من سد راهت بودم و تو دیگر آزادی
پاسخ:لایـــک داداشی


shah-tahna
ساعت19:35---31 شهريور 1393
بسلامتی اونو یارش.......

منو یادش!!!!!!!!!


shah-tahna
ساعت19:35---31 شهريور 1393
میکشد......!

میکشی...!

میکشم..!

عشق تو را..

تو ناز او را..ومن.......

<سیگارم>!!!

فندکم کجاست؟؟؟


shah-tahna
ساعت19:32---31 شهريور 1393
هیچوقت فکر نمیکردم انقدر قیمتی باشم....!!!!!!!

ب هر کس رسیدم ...مرا فروخت!!!!!


shah-tahna
ساعت19:30---31 شهريور 1393
بباران نیااااااااااااااا........

لعنتی نبار!!!!!!

امشب...

..

امشب...بادیگری بیرون است&سرما میخورد..


shah-tahna
ساعت19:28---31 شهريور 1393
سلامتی دختری ک بخاطر دوست پسرش ک زندانه..همه ی خواستگاراشو رد میکنه..

اما غافل از اینکه دوست پسرشو خیلی وقته اعدام کردن.........


بهنام
ساعت11:41---31 شهريور 1393
فکر نکن که به پایت می نشینم …
بلند میشوم ، آرام چرخی میزنم و مطمئن میشوم که نیستی
بعد برمیگردم سَرِ جایم ، سرم را میگذارم روی زمین و می میرم !

پاسخ:ممنون از حضورتون


khatere98
ساعت8:32---31 شهريور 1393
در جایی که همه زغال فروش شده اند و دیگران را سیاه میکنند بیا کمی از مد افتاده باشیم !
سپید بمانیم …
پاسخ:♥


khatere98
ساعت8:24---31 شهريور 1393
پدرش بهش گفت این ۱۰۰۰تا چسب زخم رو بفروش تا برات کفش بخرم …
بچه نشست با خودش فکر کرد یعنی باید آرزو کنم ۱۰۰۰نفر یه جاشون زخم بشه تا من کفش بخرم ؟ ولش کن ، همین خوبه …
پاسخ:زیبا بود ♥


khatere98
ساعت8:16---31 شهريور 1393
بعضی وقتا دروغ خوبه !
به مادر کم طاقت باید دروغ گفت :
باید بهش بگی حالم خوبه
غذا خوبه
هوا خوبه
دلمون خوشه
وقتی مادر خوب باشه یعنی همه چیز خوبه …
پاسخ:لایک


khatere98
ساعت7:56---31 شهريور 1393
هم قد گلوله توپ بود …
گفتم : چه جوری اومدی اینجا ؟
گفت : با التماس !
گفتم : چه جوری گلوله رو بلند میکنی میاری ؟
گفت : با التماس !
به شوخی گفتم : میدونی آدم چه جوری شهید میشه ؟
لبخندی زد و گـ ـفت : با التماس !
تکه های بدنش رو که جمع میکردم فهمیدم چقدر التماس کرده …
پاسخ:عالــــی ست ♥


khatere98
ساعت7:52---31 شهريور 1393
وقتی همه را شبیه او می بینی ؛ عاشق هستی
وقتی که او را شبیه همه می بینی ؛ تنها هستی


khatere98
ساعت7:47---31 شهريور 1393
بگـ ـویید روی سنگ قبرم بنویسند :
اگر تنها نبود ، شاید اینجا قبری نبود …


khatere98
ساعت7:43---31 شهريور 1393
اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن ، در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

khatere98
ساعت7:39---31 شهريور 1393
کوچیکتر که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتایی که هیشکی خونه نیست
پاسخ:هیییییییییی


khatere98
ساعت7:34---31 شهريور 1393
خیلی دیره؛ وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود، بیشتر از همه دوستت داشت، ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود … !!!
پاسخ:لایــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــک


khatere98
ساعت7:30---31 شهريور 1393
بـعـضـی چـیـزایی کـه مـیـنـویـسـم…
بـخـاطـر ایـن نـیس هـمـه بـخـونـن و بـگـن عـالـیــه ولـــایــک کــنن…
بـرای ایـنـکـه خـفــه نـشـم مـیـنـویـســم…
هـمـیـن..
پاسخ:♥


khatere98
ساعت7:23---31 شهريور 1393
هر روز که بــ ـیدار می شوم

وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم

هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:پـــــآی بـــرهنه, ] [ 2:18 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .